NOVI EURO-6 MOTOR VW 2.0 TDI 136 H.P. 340 NM
Broj sedišta | 3 (2+1) |
Točkovi | 4x2 |
Međuosovinsko rastojanje, mm | 3145 |
Klirens,mm | 170 |
Najveća dozvoljena masa vozila, kg | 3500 |
Nosivost kabine šasije. Kg | 1705 |
Broj sedišta | 3 (2+1) |
Točkovi | 4x2 |
Međuosovinsko rastojanje, mm | 3745 |
Klirens,mm | 170 |
Najveća dozvoljena masa vozila, kg | 3500 |
Nosivost kabine šasije. Kg | 1590 |
Broj sedišta | 3 (2+1) |
Točkovi | 4x2 |
Međuosovinsko rastojanje, mm | 3145 |
Klirens,mm | 170 |
Najveća dozvoljena masa vozila, kg | 3500 |
Zapremina VAN, m³ | 11,5 |
Broj sedišta | 3 (2+1) |
Točkovi | 4x2 |
Međuosovinsko rastojanje, mm | 3745 |
Klirens,mm | 170 |
Najveća dozvoljena masa vozila, kg | 3500 |
Zapremina VAN, m³ | 13,5 |
Broj sedišta | 7 (6+1) |
Točkovi | 4x2 |
Međuosovinsko rastojanje, mm | 3145 |
Klirens,mm | 170 |
Najveća dozvoljena masa vozila, kg | 3500 |
Nosivost kabine šasije. Kg | 1490 |
Broj sedišta | 7 (6+1) |
Točkovi | 4x2 |
Međuosovinsko rastojanje, mm | 3745 |
Klirens,mm | 170 |
Najveća dozvoljena masa vozila, kg | 3500 |
Nosivost kabine šasije. Kg | 1375 |
Broj sedišta | 7 (6+1) |
Točkovi | 4x2 |
Međuosovinsko rastojanje, mm | 3145 |
Klirens,mm | 170 |
Najveća dozvoljena masa vozila, kg | 3500 |
Zapremina VAN, m³ | 7,5 |
Broj sedišta | 7 (6+1) |
Točkovi | 4x2 |
Međuosovinsko rastojanje, mm | 3745 |
Klirens,mm | 170 |
Najveća dozvoljena masa vozila, kg | 3500 |
Zapremina VAN, m³ | 9,5 |
Gazelle Next NN
Novi Gazelle NEXT NN kamioni i furgoni sa motorom koji zadovoljava zahteve evropskog ekološkog standarda "Euro-6", po prvi put je predstavljen na Balkanu. Vozilo ima dizel motor Volkswagen, a novi šestostepeni menjač delo je inženjera GAZ. Promene u dizajnu omogućile su smanjenje potrošnje goriva za 10%, smanjenje buke i vibracija, te poboljšanje vučno-dinamičkih karakteristika vozila.
Kompaktan dizel motor kapaciteta 2,0 litara sa turbopunjenjem i Common Rail sistemom za ubrizgavanje goriva zadovoljava najstrožije zahteve za pogonske agregate komercijalnih vozila. Maksimalna snaga motora - 136 KS, maksimalni obrtni moment od 340 Nm se postiže na najzahtevnijem opsegu od 1600-2250 obrtaja u minuti. Ekonomičan agregat obezbeđuje efikasnu potrošnju goriva na nivou najboljih modela u klasi lakih komercijalnih vozila. Specijalni blok za balansiranje omogućava efikasno neutralisanje vibracija i buke motora, povećanje udobnosti vozača i putnika i osiguravanje ujednačenog rada kroz čitav raspon okretaja.
Novi šestostepeni menjač ima mogućnost prenosa obrtnog momenta do 450 Nm i obezbeđuje visok resurs, preciznost promene stepena prenosa i niski nivo buke i vibracija. Otvor za priključivanje odvoda snage olakšava instaliranje velikog broja specijalnih nadogradnji, kao što su hidraulična platforma i kran-manipulator.
GAZelle NEXT NN ima kamionsku šasiju koja osigurava pouzdanost vozila i mogućnost rada u teškim uslovima na putu čak i pod velikim opterećenjem, a takođe omogućava instaliranje širokog spektra specijalizovanih nadgradnji za različite vrste delatnosti. Prednje nezavisno vešanje osigurava visoku glatkoću hoda i konrolu upravljanja. Indikatori informativnosti i upravljivosti upravljačkog mehanizma sa zupčastom letvom su u rangu najboljih svetskih modela u klasi LCV.
Prostrana kabina "Gazelle NEXT" opremljena je vozačevim sedištem s anatomskom podrškom, pet nivoa podešavanja i podrškom za lumbalni deo, bezbednosnim vazdušnim jastukom vozača. Pregledna i jasno čitljiva instrument tabla, odlična vidljivost, dobro osmišljena ergonomija obezbeđuju vozaču komfor tokom dugih vožnji. Novi LED farovi imaju veliku površinu refloktora i najbolje pokazatelje osvetljenosti puta. Osnovni model opremljen dnevnim svetlima za vožnju i LED svetljima za maglu.
Pokretljivost, udobnost pri vožnji, savremeni sistem aktivne bezbednosti, efikasan klima uređaj, prostrana kabina-sva ova svojstva vozila obezbeđuju svojim vlasnicima pravo zadovoljstvo u vožnji, dok cena vozila ostaje najbolja u svojoj klasi.
Euro-6. Automobil je postao još efikasniji, ergonomićniji i funkcionalniji. Po prvi put, automobile sa Euro-6 motorom grupa GAZ je predstavila na Međunarodnom sajmu komercijalnih vozila u Hanoveru 2018. godine i dobila pozitivne komerntare od posetilaca iz različitih zemalja.
GAZelle NEXT NN će posebno obradovati svoje kupce produženom garancijom od 3 godine ili 200.000 pređenih kilometara.
Visoka funkcionalnost i postojana radna sposobnost zajedno sa niskim invresticionim i operativnim troškovima čine ovo vozilo idealnim saradnikom za povećanje vaših prihoda.
Specijalna vozila
Mogućnosti nadradnje vozila na osnovi šasije Gazelle NEXT
Izotermički furgoni
Furgoni, izrađeni od sendvič panela, garantuju potpuno odsustvo "temperaturnih mostova" uz najmanji koeficijent prenosa toplote. Zbog toga oni idealno odgovaraju za prevoz lako kvarljivih prehrambenih proizvoda koji zahtevaju
dugotrajno održavanje stabilne temperature.
Euro platforma
Euro platforma je predviđena za prevoz industrijske robe. Specifičnost konstrukcije karoserije furgona je mogućnost bočnog utovara i istovara robe pomoću motornog utovarivača, kao i dvokrilna zadnja vrata koja se otvaraju pod
uglom od 270 stepeni.
Furgon za robu široke potrošnje
Furgoni za robu široke potrošnje predviđeni su za prevoz prehrambenih i industrijskih proizvoda, koji ne zahtevaju poseban temperaturni režim,
kao što je na primer nameštaj ili bela tehnika. Čak i uz minimalnu opremu (bez toplotne izolacije i unutrašnjeg tapaciranja, ali sa elementima za učvršćivanje tereta) furgon obezbeđuje potpunu zaštitu robe od nepovoljnih vremenskih i putnih uslova.
Furgon za hleb
Furgon omogućava prevoz konditorskih i pekarskih proizvoda na paletama različite visine.
Pokretna prodavnica
U zavisnosti od opreme ovakva vozila mogu biti korišćena za uličnu prodaju hrane, pekarskih prizvoda ili neprehrambene robe.
Kiper sa trostranim istovarom
Ovo vozilo je predviđeno za prevoz i mehanizovani istovar različitog poljoprivrednog i industrijsko-građevinskog tovara (peska, šodera i sl.). Vozila su takođe opremljena hidrauličnim mehanizmom za podizanje, koji omogućava istovar na sve tri strane (u pravcu desne i leve bočne strane i pozadi).
Šlep sa zakrivljenom platformom
Glavna prednost ovih šlep vozila je jednostavnost konstrukcije, pouzdanost, niska cena, jednostavna eksploatacija i servisiranje. Postavljanje vozila na evakuator se izvodi preko dve rampe koje se ručno izvlače.
Vozilo sa kran manipulatorom
Kran manipulator omogućava da se olakšaju i ubrzaju utovarno-istovarni radovi. Vozilo je opremljeno teretnim sandukom i kran manipulatorom ili sajlom.
Auto hidraulična radna platforma
Hidraulična radna platforma je namenjena za izvođenje građevinsko-montažnih i eksploatacionih radova u različitim oblastima proizvodnje i izgradnje, koje imaju veze sa podizanjem ljudi na određenu visinu. Na šasiju Gazelle-e mogu da se montiraju platforme sa različitim osobinama konstrukcije: teleskopska, sa dva i tri zgloba, zglobna sa teleskopskom strelom, sa visinom podizanja od 14 do 28 m.
Vozilo hitne pomoći modulskog tipa
Reanimobil je namenjen za pružanje hitne medicinske pomoći od strane reanimacione ekipe, kao i za prevoz i kontrolisanje stanja pacijenata u prehospitalnoj fazi. Modulna konstrukcija omogućava da se u velikoj meri poboljša ergonomičnost medicinske kabine.
Vatrogasno vozilo za prvu pomoć
Vozilo je namenjeno za:
• hitan prevoz vatrogasaca, protivpožarnih sredstava za gašenje požara i specijalne opreme za spašavanje na mesto požara;
• za gašenje početnih požara u gradovima i naseljenim mestima;
• za borbu protiv širenja požara u manjim firmama, kampovima i odmaralištima, sportskim turnirima, dok ne stigne glavna vatrogasnospasilačka jedinica.
Autocisterna za prevoz mleka
Poboljšana termoizolacija ne dozvoljava da temperatura varira više od 20°С za temperaturnu razliku od 30±2°С između proizvoda i spoljne sredine u toku 10 časova.
Kamper
Kamper modulskog tipa je namenjen onima koji više vole da putuju samostalno. On poseduje sve što je potrebno za komforno putovanje i boravak četiri osobe: mesta za spavanje, mesto za rad i odmor, sistem za snadbevanje električnom energijom, frižider, šporet na plin, toalet, tuš kabinu. U vozilu je takođe predviđen i
sistem za vazdušno-gasno grejanje, zahvaljujući kojem je moguće putovati i tokom zimskog perioda.